INCENDIOS FAMILIARES





INCENDIOS FAMILIARES

Hoy desperté en Valencia…
y me acuesto en Salou.

La noche me trae sonidos de lejanas tracas
que anuncian fiesta
(bajo pago).

Agosto aún puede hacerse.
Agosto me agosta.

Pero  esta vez -como siempre- todo es diferente.
Somos un trío en lugar de un cuarteto.
Somos tres llamas que arden
sin seguridad alguna.

Hoy me acuesto en Salou…
¿seguirá la duda quemando?

Raúl Sánchez Alegría 25 de agosto de 2019







INCENDI familiar

Avui em vaig despertar a València...
i me'n vaig al llit a Salou. 

La nit em porta els sons de les traques llunyanes
que anuncien la festa
(en pagament). 

Agost encara es pot fer.
D'agost m'esgotava. 

Però aquesta vegada-com sempre-tot és diferent.
Som un trio en lloc d'un quartet.
Som tres flames que es cremen
sense cap seguretat. 

Avui em trobo a Salou...
el dubte seguirà encès? 

Raúl Sánchez Alegría 25 agost 2019
Traducción Microsoft Translator


Comentarios

Entradas populares de este blog

DE CAJÓN, SE ME VA EL BOLO

RONDÓ OTOÑAL

SUTIL SANADORA